środa, 16 października 2013

Jest tu ktoś?

Heej .. Nawet nie wiem jak ten post zacząć .. Ech .. Nie wiem czy ten blog ma jakikolwiek sens. Komentarzy jest coraz mniej, a co za tym idzie motywacja również spada. Jeden post jest odwiedzany przez średnio 40 osób, a komentarzy jest zaledwie 3/4/5/6.W pewnych przypadkach było też 9 komentarzy, ale to tylko wtedy kiedy pisałam coś na wzór 'Coraz mniej komentarzy D:' pod postem. I można by rzec, że się nade mną ulitowaliście. Oczywiście dziękuję wam za te wszystkie komentarze. Po prostu szkoda, że reszcie z was nie chce się poświęcić tej jednej minuty na zostawienie choćby jednego słowa. Wy myślicie, że to nic nie da, ale się mylicie. Nawet takie jedno słowo wywoła uśmiech na mojej twarzy. Tak więc .. Ostatnia część Louis'a będzie jutro wieczorem, a potem zobaczę jak to będzie... Na pewno bloga nie usunę- tego bądźcie pewni. Wiem, że zachowuję się jak jakaś Diva- wybaczcie.

Dziękuję wam za wszystko! <3



4 komentarze:

  1. Kochaniekochaniekochanie, nie rób mi tego! pisz daaalej. dla mnie jednej, jak nikt nie chce to dla mnie. Co ja będę czytać ? Uwielbiam Twoje partówki, przemyśl tooooo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I dla mnie zostań. Uwieliam Twoje imaginy. Popieram Manię. Przemyśl to. Jak coś to masz dwie czytelniczki na pewno. Ja sama zastanawiałam się czy nie zawiesić bloga, ale stwierdziłam, że będę go prowadzić, bo to lubię, a piszę, bo to kocham. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze cie nie po to szukalam tak dlugo bloga z imaginamj zebys teraz go zamykala zastanow sie prosze ... powiem kolerzanka wszytkim wszystkim... ale nie zawieszaj ani nie zamykaj pisz dla mnie dla moje przyjaciolki ktora prosi mnie o czytanie twoich imaginow kiedy jest u mnie na nocce wiec jeszcze raz prosze nie opuszczaj nas.

    OdpowiedzUsuń