wtorek, 13 sierpnia 2013

   Cześć kochani! 
           <3 No a więc .. Utworzyłam dziś nowego bloga <3  Będę tutaj pisać imaginy z udziałem naszych wspaniałych chłopców z 1D! :D Myślałam nad tym, aby napisać opowiadanie, ale to zależy tylko od tego ile was tutaj będzie  i czy w ogóle będzie miało to sens ;P Może na początek powiem wam coś o sobie, hmm ? Tak, to dobry pomysł ;P
Mam na imię Kamila oraz mam 14 lat ;D Nienawidzę mojego imienia, ale wydaję mi się, że dużo osób tak ma ;P Moimi znakami rozpoznawczymi są deskorolka, Hip Hop/Street Dance. Wiem co teraz myślicie .. ''Ooo .. Chłopczyca!''. I w sumie się nie mylicie, gdyż zawsze zakładam luźniejsze bluzki, etnies'y, ale NIGDY nie noszę dresów. Zawsze mi się to kojarzy z jakimiś menelami xD Ale uwielbiam też One Direction, Bieber'a  i Little Mix *O* Wiem, to nie pasuje totalnie do mojego wyglądu, ale  po prostu już tak mam :D Hmm .. Co by tu jeszcze? Moim ulubieńcem z 1D jest Niall! <3 Dlaczego? Po prostu skradł moje serce .. <3

Hmm .. To co? Każdy kto to przeczytał niech pozostawi po sobie ślad w postaci komentarza! <3 Błagam, to naprawdę ważne :D Muszę wiedzieć czy to ma jakikolwiek sens ;P Aaa .. I imagina wstawię wtedy kiedy będą chociaż 3 komentarze <33 Dacie radę? ;*

No to .. Do zobaczenia!

Macie moją mordę :D



5 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać pierwszego imagina! : D
    / Kate. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością :) a tak pozatym to śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubieńcem jest Zayn Niall Harry Louis i Liam <333
    hehehh czekam na imagina :D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń