sobota, 24 sierpnia 2013

Niall cz.1

Właśnie leżałam wygodnie na skórzanej kanapie, kiedy usłyszałam pukanie do drzwi. Wydobyłam z siebie stłumiony jęk i niechętnie zwlokłam się z legowiska. Ktoś naprawdę ma niezłe wyczucie czasu.. Dosłownie 5 minut temu skończyłam sprzątać cały dom i opadałam z sił. Poszłam w kierunku hałasu, a już po chwili przekręciłam klucz w drzwiach, aby zobaczyć kto przeszkodził mi w odpoczywaniu. W progu stała moja przyjaciółka. Miała na sobie zwiewną sukienkę w kwiaty, która idealnie na niej leżała. Zawsze jej zazdrościłam figury. Kiedy jakiś chłopak przechodził koło niej, nie mógł jej ominąć bez patrzenia na nią. Dziś na dworze jest tak gorąco, że nie da się włożyć nic grubszego, gdyż wtedy można się ugotować. Kate nawet nie czekała na to, aż coś powiem, ponieważ już po chwili minęła mnie w holu i przeszła do salonu, uprzednio ściągając swoje liliowe Toms’y. Była cała w skowronkach i uśmiech ani na chwile nie zszedł z jej twarzy.
- Tak, Ciebie też miło widzieć.- burknęłam pod nosem, poczym zamknęłam frontowe drzwi i poszłam w kierunku miejsca, do którego moja przyjaciółka się udała. Nawet nie musiałam pytać co się stało, gdyż Kate nie mogła usiedzieć nawet spokojnie, więc wiedziałam, że sama zacznie mówić. Po paru chwilach usiadłam koło niej.
- [T.I], nigdy nie zgadniesz co się stało!- jej głos był przepełniony radością.- Pamiętasz ten obóz muzyczny o którym Ci mówiłam, no nie?- Kiwnęłam głową na tak.- Zgadnij kto tam będzie! Nie wierzę, że dopiero dziś się o tym dowiedziałam!
- Uhm .. Zgaduję, że ktoś sławny?- spytałam, wywracając oczami.
- Tak! A wiesz dokładnie kto?- jej oczy błyszczały z podekscytowania.- One Direction! Boże, nie wierzę!- chwyciła poduszkę obok i przyłożyła ją do twarzy, aby wykrzyczeć jaka jest szczęśliwa. Zaśmiałam się dźwięcznie tylko i wstałam, aby pójść do kuchni zrobić nam obu herbatę.
- Nie cieszysz się?- spytała mnie niepewnie. Prychnęłam.
- Dziewczyno, wiesz, że ich nie lubię. Po pierwsze, mieszkamy w Londynie i widziałaś ich co najmniej dziesięć razy! A po drugie, cieszę się z Twojego szczęścia. Mam nadzieję, że wyjazd Tobie się uda.- uśmiechnęłam się szczerze, pokazując swoje białe ząbki. Widziałam w jej oczach rozbawienie. Zdezorientowana podeszłam bliżej niej.- Czy ty..? – spytałam niepewnie, a ona kiwnęła głową do góry i na dół. Stłumiłam chichot.- Dziewczyno, wiesz, że i tak nie pojadę. Nie dość, że muszę ich twarzyczki oglądać co dwa miesiące, to jeszcze mam spędzić z nimi 14 dni? Nie, nie sądzę i nawet nie próbuj mnie przekonywać.- prychnęłam w jej stronę. Rozbawienie nie znikało z jej oczu. Czy ja czegoś nie wiem?
- Uhm.. [T.I], ja już zarezerwowałam nam miejsca..- powiedziała, a ja otworzyłam szerzej oczy.
- Co? Dlaczego mnie nie spytałaś?! – podeszłam krok bliżej, aby dokładniej jej się przyjrzeć.
- No bo wiedziałam, że się nie zgodzisz!- naburmuszyła się.
- No i dobrze myślałaś! Nie mam mowy, nigdzie nie jadę.- burknęłam w jej stronę, po czym skierowałam się ku kuchni, aby zagotować wodę na herbatę. Usłyszałam za mną jej kroki, więc domyśliłam się, że poszła za mną.
- [T.I].. Błagam Cię.. Dobrze wiesz ile to dla mnie znaczy, a ja nie pojadę sama. Obydwie wiemy, że kochasz śpiewać oraz grać i gdyby nie One Direction to bez wahania być się zgodziła pojechać na ten obóz. – Ech.. Nie lubię kiedy ma rację! Taka kolonia to naprawdę świetna okazja..
- Dobra, niech będzie!- poddałam się, a Kate pisnęła z radości.- Ale nie będziesz mnie zmuszać do tego, abym z nimi rozmawiała, jasne?- wymierzyłam w nią palcem. Bez żadnego wahania się zgodziła, a potem rzuciła mi się na szyję, dziękując, że się zgodziłam. Zaśmiałam się w odpowiedzi, czując w środku, że tego wyjazdu nigdy nie zapomnę.

                                                                      ~~~

Jesteśmy na miejscu już od godziny. Razem z Kate i dwoma innymi dziewczynami zamieszkujemy domek z numerem ‘4’. Okazało się, iż większość nastolatek na tym obozie zdecydowała się na niego, gdyż dowiedziała się, że One Direction też tutaj będzie. Na szczęście dziewczyny z którymi dzielę mieszkanie, oprócz Kate rzecz jasna, kochają wszystko co jest związane z muzyką i dlatego wybrały się na tą kolonię. Cieszyłam się, wiedząc, że będę mogła porozmawiać z nimi normalnie. Nagle usłyszałam stłumione piski dziewcząt, które dobiegały z zewnątrz. Jako jedyna zostałam w domku, podczas gdy reszta czekała na chłopaków. Spojrzałam przez okno i  zobaczyłam czerwone, lśniące sportowe auto. Nie znam się na samochodach, więc nie mogłam rozpoznać marki. Już po chwili zobaczyłam, jak piątka chłopaków wyciąga walizki z bagażnika. No to się dopiero zacznie.

                                                                  ~~~

Właśnie stoimy wszyscy na podwórku. Po tym jak obozowicze dojechali na miejsce, zostaliśmy zwołani na dwór. Przede mną najgorsze: zajęcia zapoznawcze. Kadra będzie nas dobierać w pary, które będą mieszane,  czyli niestety nie będę mogła być z dziewczyną. Mogę być z każdym, tylko błagam, nie z Nimi! Są tutaj dopiero od pół godziny, a już mnie denerwują, gdyż wszystkie dziewczyny się do Nich kleją. Nawet Kate! Nie dość, że nie mam z kim rozmawiać, to jeszcze okazało się, że moje współlokatorki są Ich fankami. Może i nie wiedziały, że Oni mają tu przyjechać, ale mi to różnicy nie robi. Przekręciłam głowę w prawo i przyjrzałam się Im dokładnie. Rozmawiali z fankami, co chwilę wybuchając śmiechem. Po chwili blondyn podniósł głowę, napotykając moje spojrzenie. Spuściłam szybko wzrok, czując jak moje policzki stają się czerwone. Od razu się skarciłam, że tak na niego reaguję. Od zawsze Niall rzucał mi się w oczy, ale nie zmienia to faktu, iż go nie lubię. Skąd znam jego imię? Przy takiej fance jak Kate trudno nie zapamiętać Ich imion.. Po paru minutach na środek wyszła kadra, a wszyscy jak na komendę ucichli. Opiekunowie uśmiechnęli się do nas ciepło, po czym jeden z nich zaczął mówić:
- Witam was wszystkich na obozie Chord!- wszyscy zaczęli klaskać, w tym ja- Nazywam się Mike Celson i razem z pozostałymi będziemy się wami opiekować oraz prowadzić zajęcia. – powitanie trwało niecałe 10 minut. Wszyscy z kadry się przedstawiali i mówili jakie zajęcia będą prowadzić, ale i tak nawet połowy z tego nie zapamiętałam.
- A teraz, na zapoznanie się, będą zajęcia integracyjne. Najpierw utworzymy grupy, a potem będą ćwiczenia w parach. Jak już wiecie, w jednej dwójce będzie chłopak i dziewczyna. My będziemy was dobierać, co również już wiecie.- Mike zaśmiał się pod nosem. Zapamiętałam jego imię! O tak!- Dobrze. Więc najpierw będą zadania, które będzie trzeba wykonać w grupach. – Potem wszystko działo się szybko. Na szczęście nie trafiłam na żadnego z Nich i w grupie byłam z samymi dziewczynami. Było zabawnie, i mogłam stwierdzić, iż polubiłam te dziewczyny. Zadania nie były skomplikowane, ale przy niektórych trzeba było myśleć. Niestety nim się obejrzałam, kadra już wybierała pary. Wymieniona osoba wychodziła przed szereg i czekała, aż Mike wypowie imię drugiego osobnika.
- Kate Malvin.- usłyszałam głos Celson’a. Przyjaciółka zrobiła dwa kroki w przód i zamknęła oczy, jakby na coś czekała. W sumie wiadomo, na co, a raczej na kogo czekała.- Zayn Malik.- wypowiedział dwa słowa, na które Kate pisnęła z radości. Dobrze! Niech Oni będą już zajęci, wtedy będę miała pewność, że z nikim z Nich nie będę.

- [T.I] [T.N].- wstrzymałam oddech i zrobiłam parę kroków do przodu. Błagam, nie rób mi tego Boże. Nie dawaj mi do pary..- Niall Horan.- nie zdążyłam nawet dokończyć zdania, a już usłyszałam te przeklęte nazwisko. Cholera.

________________________________________________________________________
Boże święty! 8 komentarzy! Nie no, nie wierzę! Jest coraz więcej, więc w takim razie znowu muszę wam z osobna podziękować! <3

xxLokixx - Dziękuję, że sądzisz, że mam talent <3 To wiele dla mnie znaczy *O* I dziękuję, że napisałaś więcej niż jedno słowo, haha <3 Ale wystarczy mi nawet kropka - ważne, żeby wiedzieć czy przeczytałaś :D Dziewczyno, kocham Cię! :D

Rose Grant - Nie mam za co dziękować? Według mnie mam i to naprawdę <3 Komentujesz każdy imagin i dlatego jestem Ci cholernie wdzięczna ;* I strasznie mi miło, że kochasz moje Imaginy *O* Jesteś wielka <3

 Mania. - To dobrze, że pamiętasz o naszej umowie! :D xd Mówiłam Ci, że nie musisz się rozpisywać, ale nie będę już w to wnikać ;D I strasznie mi miło, że nazwałaś mojego bloga 'ulubionym' *-* Mam nadzieję, że z tym Twoim chłopakiem wszystko się ułoży ;* ILY :*

Darcy Styles - Moje sny czasami są mega powalone, więc nie wiem czy też tak chcesz :D To ty jesteś genialna i naprawdę MAM za co Ci dziękować! M.in. za cudne komentarze *O* Dziękuję, iż twierdzisz, że mam talent <3 Kocham Cię <33

Oliwia Lewandowska - Widzę, że lubisz Lewandowskiego? :D Witaj w klubie! ;* Dziękuję Ci za komentarz! Mam teraz banana na twarzy! :D Kc x

Franky Wild - Kochana, na spam jest osobna zakładka. Z góry pozdrawiam ;*

Gosiaaax3 - Hahaha <3 Twoje komentarze mnie powalają :D Szkoda, że Ci omlet nie wyszedł! Mam nadzieję, że nie głodowałaś! ;D A ten fragment z prawym sierpowym to mnie powalił, haha <3 Boże, powalasz mnie Gosiuuu :D Kocham Cię normalnie! :D :* 

··Nadka·· - Sama używam często tego słowa, więc nie musisz przepraszać za słownictwo, kochana! :D Miło, że tak uważasz *O* I fajnie, że Ci się spodobał <3 Dziękuję Ci za komentarz i nawet nie wiesz jakiego mam teraz mega banana na twarzy, po przeczytaniu, że będziesz bardzo często wpadać na mojego bloga! :D ILY *_*

                                    

Dziewczyny, jesteście wielkie! A tak btw to jak tam imagin? :D Zaciekawił was? Jak myślicie: co się stanie? :D

Czytasz = komentujesz = uśmiech wywołujesz



















8 komentarzy:

  1. Super imagin. Taki inny. Jestem ciekawa co wydarzy się dalej. Życzę dużo wenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER co tu dużo mówić imagine jak zawsze śwoetny można nawet powiedzieć, że jestet PER -FECT. Czekam już na 2 część, twój blog jest jednym z moich ulubionych, napisze to jeszcze raz MASZ OGROMNY TALENT!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mega, mega, mega <3
    kocham twoje pomysły, sny, ciebie cokolwiek :D
    czekam na nn dodawaj dodawaj xx !


    + jak tylko wejde na komputer, zaobserwuje twojego bloga ! musze ! :D
    ++ onlyyouharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co bd dalej?! Nie mam bladego pojęcia xx
    Imagin booooski ;)
    Kocham każdy imagin z Horanem <3
    On jest taaaki świetny!
    Życzę weny!

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, jestem piąta. Przepraszam,że dopiero po 15 godzinach komentuję ale dopiero dorwałam się do internetu ;c Kuuuurdem jestem już tak ciekawa co się stanie,że mam nadzieję,że dzisiaj pojawi się druga część! Ha, nie ma się co układać ale DZIĘKUJE :* Umowy nie złamała jeszcze żadna z nas, i dobrze ;) I love you,too. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Łohohohohohoooo ! *O* Oszzz ty w kroppkę ;O Zazdroszczę takiego obozu *-* I zazdroszczę bycia w parze z Niallem <3 Tess tag cęęę :O
    Heł Heł... Ciekawe czo się dalej wydarzy ;x Dziękowaaać za Imagina ^^ Uratowałaś mi życie :O
    Skończyłam właśnie robić transparent i taki Imagin odpręża XD
    Ceekaam na drugą część <3 Buźkaaa ;* <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe mieszkasz w londynie i widziałaś ich conajmniej 10 razy.
    To jest takie prawdziwe :D
    No i podziw dziewczyno! Jak ty to robisz?! Jak ty wymyślasz tyle tych historii..
    I jeszcze takich genialnych.
    Niall <3
    Czekam na częśćc drugą.
    U mnie już pierwszy rozdział. Zapraszam, mam nadzieję,że zajrzysz i skomentujesz ;)
    Sherlitta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń